Turėdami paskyrą jūs sutinkate su mūsų
pirkimo taisyklėmis ir privatumo politika
Įveskite el. paštą su kuriuo registravotės. Paspauskite patvirtinti ir slaptažodžio keitimo nuorodą gausite į savo el. pašto dėžutę.
I. Rezervavimo procesas Online
Rezervavimas pasinaudojant rezervavimo sistema atliekamas taip:
1. Klientui suteikiama galimybė rinktis siūlomus Paketus bei standartines nakvynes, kurios yra pateiktos rezervavimo lentelėje.
2. Susipažinęs su Paketo sudėtimi ir kaina Klientas gali pasirinkti terminą pasirinktam kambariui bei papildomas sąlygas arba paketą.
3. Išsirinkęs pasiūlymą Klientas pereina į kitą žingsnį – formuliarą, kuriame nurodo savo asmens duomenis bei savo pastabas dėl rezervavimo.
4. Užpildęs duomenis, Klientas gali atlikti avanso apmokėjimą vienu iš šių būdų:
* kredito kortele (Visa, Mastercard, Eurocard);
* elektroniniu banko pervedimu (UAB Paysera LT);
4a. Pasirinkęs vieną ir dviejų pirmųjų galimybių, Klientas nukreipiamas į puslapį, kuriame galima atlikti pinigų apmokėjimą pasinaudojant sistema UAB Paysera LT. Duomenų autorizavimas prasideda susijungus su sistema UAB Paysera LT šifruoto 128 bitų protokolo pagalba. Sistemai UAB Paysera LT priėmus įmoką, Klientui automatiškai pranešama el. laišku, patvirtinančiu apmokėjimą ir rezervavimą. El. laiške bus nurodyta: kliento duomenys, viešbučio pavadinimas, bendra nakvynės kaina, įmokėtas avansas ir suma, kurią reikės mokėti viešbutyje. Likusią sumą už įsigytą nakvynę Klientas sumoka viešbutyje. Rezervavimą patvirtinantį el. laišką reikia pateikti viešbutyje kaip sumokėto avanso įrodymą bei likusios sumos apskaičiavimą.
4b. Klientui pasirinkus trečią galimybę (mokėti banko pervedimu arba vėliau), jis el. paštu gaus pradinio rezervavimo patvirtinimą, kuris bus patvirtintas sumokėjus avansą paprastu banko pervedimu arba interneto sistema. Rezervavimas laikomas pradiniu 48 valandas nuo jo užsakymo ir, per tą laiką, negavus avanso, gali būti panaikintas. Gavus avansą, Klientas gauna rezervavimą patvirtinantį el. laišką, kurį reikia pateikti viešbučio administratorei galutiniam atsiskaitymui.
4c. Vartotojas, naudojantis asmeminę paskirą BookingRobot sistemoje, turi galimybę susieti savo kreditinę (-es) kortelę (-es) su paskyra. Šiuo atveju, kiekvieną kartą perkant viešbučio paslaugas, piniginės sumos, nuo kliento kreditinės sąskaitos bus nurašomos automatiškai, vieną kartą, paslaugos pirkimo metu. Atšaukti kortelės susiejimą klientas gali bet kuriuo metu, paskyros nustatymuose, punkte "Mokėjimo kortelės" paspaudęs mygtuką "Ištrinti". Kliento kreditinių kortelių duomenų saugumą garantuoja LB registruota įmonė UAB Paysera LT.
5. Klientas supranta, kad internetinėje rezervavimo sistemoje įvykus gedimui/programavimo klaidoms, jei, atsižvelgiant į paslaugų sudėtį, paskelbta paslaugų kaina yra nepagrįstai maža/didelė, viešbutis turi teisę per 10 dienų nuo rezervavimo patvirtinimo informuoti Klientą dėl klaidos ir reikalauti sumokėti pilną kainą, o Klientui atsisakius sumokėti pilną kainą – nutraukti sutartį/atsisakyti teikti paslaugas, nepadengiant Kliento nuostolių.
Ia. Rezervavimas pagal užklausimą
Nesant laisvo kambario užsakant internetu, Klientui gali būti pasiūlytas kambarys pagal užklausimą. Užpildęs formuliarą, Klientas el. paštu gauna termino patvirtinimą (arba jo nebuvimą) bei informaciją apie tai, kaip sumokėti avansą. Klientas gali sumokėti avansą kredito kortele, elektroniniu arba paprastu banko pervedimu. Rezervavimas bus patvirtintas avanso gavimo metu. Sumokėjęs avansą, Klientas gaus el. laišką, patvirtinantį rezervavimą, kurį reikia pateikti atvykus į viešbutį galutiniam atsiskaitymui.
II. Apmokėjimas ir rezervavimo panaikinimas
1. Klientas sumoka nurodytą avansą vienu iš sistemoje naudojamų trijų būdų, o likusią dalį sumoka atvykęs į viešbutį.
2. Klientas nemoka jokių išlaidų, susijusių su rezervavimo sandorio vykdymu.
3. Panaikinus rezervavimą likus ne mažiau kaip 3 dienų iki numatyto atvykimo, tai nemokama. Viešbutis privalo per 21 dieną gražinti visą sumokėtą avansą.
4. Panaikinus rezervavimą likus mažiau kaip 3 dienų iki numatyto atvykimo, avansas lieka viešbučiui. Panaikinus rezervaciją šiuo atveju prarandama visa sumokėto avanso suma.
5. Jei Klientas atliko rezervaciją Viešbučio pasiūlyta akcijine kaina su akcijos paslaugų paketu, Klientui pakeitus užsakymo sąlygas, Viešbutis turi teisę perskaičiuoti visą užsakymo kainą pagal tuo metu galiojančias kainas.
III. Baigiamosios nuostatos
1. Klientas privalo teisingai nurodyti duomenis rezervavimo formuliare. Viešbutis neatsako už neteisingai pasirinktą atvykimo arba išvykimo terminą nei už klaidingus Kliento nurodytus kitus duomenis.
2. Už teisingą imamų rezervavimo pinigų aptarnavimą atsako elektroninė apmokėjimo sistema UAB Paysera LT.
3. Viešbutis arba rezervavimą internetu aptarnaujanti firma neatsako už sistemos nepasiekiamumą ne dėl jų kaltės ir už kitus nuo jų nepriklausančius nesklandumus.
IV. Asmens duomenys
Rezervuodamas paketą viešbutyje, rezervuojantysis sutinka, kad jo asmens duomenys patektų į serviso duomenų bazę. Šie duomenys bus naudojami rezervavimo procedūrai įvykdyti iki galo bei rinkodaros tikslais pagal 1997-09-28 sutarties dėl asmens duomenų apsaugos sąlygas.
V. Nuostatų patvirtinimas
Pažymėjęs „susipažinau su taisyklėmis“ Klientas pareiškia, kad suprato taisyklėse pateiktas sąlygas ir su jomis sutinka. Nepatvirtinus taisyklių, rezervavimas neveikia.
Dovanų kupono užsakymo taisyklės:
1. Dovanų kuponas (-ai) patvirtina dovanų kupono (-ų) turėtojo teisę naudotis paslaugomis už dovanų kupone (-uose) nurodytą sumą
2. Dovanų kupono (-ų) turėtojai gali naudotis tik Upa Medical SPA paslaugomis
3. Pageidaujamai paslaugų pirkimo sumai viršijus dovanų kupono (-ų) vertę, susidariusį skirtumą galima sumokėti grynaisiais pinigais
4. Dovanų kuponas (-ai) nėra keičiamas (-mi) į grynuosius pinigus
5. Dovanų kuponas (-ai) galioja 3 mėn. nuo įsigijimo datos, jeigu nenurodyta kitaip
6. Jeigu dovanų kuponas (-ai) nebuvo panaudotas (-ti) jo (jų) galiojimo laikotarpiu, vėliau jis (jie) laikomas (-mi) negaliojančiu (-iais)
7. Dovanų kupono (-ų) turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta dovanų kupone (-uose), likusi suma dovanų kupono (-ų) turėtojui negrąžinama
8. Dovanų kupono (-ų) turėtojui, atsiskaitančiam dovanų kuponu (-ais), PVM sąskaita - faktūra neišrašoma
9. Dovanų kuponas (-ai) turi būti išnaudotas (-oti) per vieną kartą
10. Dovanų kupono turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta Dovanų kupone (-uose), likusi suma Dovanų kupono turėtojui negrąžinama. Dovanų kuponą privalu išnaudoti per vieną kartą.
Šioje Privatumo politikoje yra pateikiama esminė informacija apie UPA vykdomą asmens duomenų tvarkymą, šių duomenų saugojimą ir duomenų subjektų teises.
Asmens duomenys – bet kokia informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima nustatyti (duomenų subjektas). Toks fizinis asmuo, kurio tapatybę galima nustatyti, yra asmuo, kurio tapatybę tiesiogiai arba netiesiogiai galima nustatyti pagal identifikatorių, kaip antai vardą ir pavardę, asmens identifikavimo numerį, buvimo vietos duomenis ir interneto identifikatorių arba pagal vieną ar kelis to fizinio asmens fizinės, fiziologinės, genetinės, psichinės, ekonominės, kultūrinės ar socialinės tapatybės požymius;
Duomenų subjektas – fizinis asmuo, kurio asmens duomenys yra tvarkomi;
Duomenų subjekto sutikimas – bet koks laisva valia duotas, konkretus ir nedviprasmiškas tinkamai informuoto duomenų subjekto valios išreiškimas pareiškimu arba vienareikšmiais veiksmais kuriais jis sutinka, kad būtų tvarkomi su juo susiję asmens duomenys;
Duomenų tvarkymas – bet kokia automatizuotomis arba neautomatizuotomis priemonėmis su asmens duomenimis ar asmens duomenų rinkiniais atliekama operacija ar operacijų seka, kaip antai rinkimas, įrašymas, rūšiavimas, sisteminimas, saugojimas, adaptavimas ar keitimas, išgava, susipažinimas, naudojimas, atskleidimas persiunčiant, platinant ar kitu būdu sudarant galimybę jais naudotis, taip pat sugretinimas ar sujungimas su kitais duomenimis, apribojimas, ištrynimas arba sunaikinimas;
Duomenų gavėjas – fizinis arba juridinis asmuo, valdžios institucija, agentūra ar kita įstaiga, kuriai atskleidžiami asmens duomenys, nesvarbu, ar tai trečioji šalis ar ne. Tačiau valdžios institucijos, kurios pagal Sąjungos arba valstybės narės teisę gali gauti asmens duomenis vykdydamos konkretų tyrimą, nelaikomos duomenų gavėjais; tvarkydamos tuos duomenis, tos valdžios institucijos laikosi taikomų duomenų tvarkymo tikslus atitinkančių duomenų apsaugos taisyklių;
Trečioji šalis – fizinis arba juridinis asmuo, valdžios institucija, agentūra ar kita įstaiga, kuri nėra duomenų subjektas, duomenų valdytojas, duomenų tvarkytojas, arba asmenys, kuriems tiesioginiu duomenų valdytojo ar duomenų tvarkytojo įgaliojimu leidžiama tvarkyti asmens duomenis;
Specialiųjų kategorijų duomenys – asmens duomenys, atskleidžiantys rasinę ar etninę kilmę, politines pažiūras, religinius ar filosofinius įsitikinimus, narystę profesinėse sąjungose, taip pat duomenys atskleidžiantys sveikatos duomenis, duomenys apie fizinio asmens lytinį gyvenimą ir/ar lytinę orientaciją.
Teisėti asmens duomenų tvarkymo kriterijai
UPA renka bei toliau tvarko Jūsų asmens duomenis tik remdamasi asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose apibrėžtais teisėtais pagrindais:
Asmens duomenų tvarkymo tikslai
UPA tvarko duomenis apgyvendinimo ir reabilitacijos centro paslaugų teikimo tikslais.
Tvarkomi asmens duomenys
UPA tvarko šiuos duomenis:
Slapukai
Siekdami pagerinti Jūsų patirtį lankantis UPA interneto svetainėse, naudojame slapukus (angl. cookies) – nedideles tekstinės informacijos daleles, kurios automatiškai sukuriamos naršant svetainėje ir yra saugomos Jūsų kompiuteryje ar kitame galiniame įrenginyje. Slapukų surinkta informacija leidžia mums užtikrinti sklandų svetainės veikimą, Jūsų galimybę naršyti patogiau, bei daugiau sužinoti apie mūsų interneto svetainių naudotojų elgesį, analizuoti tendencijas ir tobulinti tiek svetainę, tiek Jūsų aptarnavimą, tiek UPA teikiamas paslaugas.
Interneto svetainėje Jūs galite pasirinkti, ar norite priimti slapukus. Jeigu nesutinkate, kad į Jūsų kompiuterį ar į kitą galinį įrenginį būtų įrašomi slapukai, galite pakeisti savo interneto naršyklės nustatymus ir išjungti visus slapukus arba įjungti / išjungti juos po vieną. Tačiau atkreipiame dėmesį, kad kai kuriais atvejais, tai gali sulėtinti naršymo internete spartą, apriboti tam tikrų interneto svetainių funkcijų veikimą arba blokuoti prieigą prie svetainės.
Slapukų duomenys nėra perduodami trečiosioms šalims.
Asmens duomenų saugojimo terminas
Mes saugome Jūsų asmens duomenis ne ilgiau, negu to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai ar numato teisės aktai, jeigu juose yra nustatytas ilgesnis duomenų saugojimas.
Mes siekiame nesaugoti pasenusios arba nereikalingos informacijos ir užtikrinti, kad asmens duomenys ir kita informacija apie klientus būtų nuolat atnaujinta ir teisinga.
Asmens duomenų teikimas
UPA teikia Jūsų duomenis:
UPA NAUDOJAMOS ASMENS DUOMENŲ SAUGUMO PRIEMONĖS
UPA veikla internete atitinka visus atitinkamai veiklai keliamus tarptautinių teisės aktų, Europos Sąjungos teisės aktų ir Lietuvos Respublikos įstatymų reikalavimus.
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR)
UPA tvarkydama duomenų subjektų asmens duomenis laikosi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento nuostatų ir yra įgyvendinusi atitinkamas organizacines ir technines asmens duomenų saugumą užtikrinančias priemones, kurios padeda apsaugoti asmens duomenis nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo.
Duomenų subjektų teisių įgyvendinimo tvarka
Jūs turite teisę:
Įgyvendinant BDAR reikalavimus UPA sudarė sutartį dėl duomenų apsaugos pareigūno paslaugų teikimo su MB „Legitima“. Duomenų subjektai ir kiti suinteresuoti asmenys visais asmens duomenų apsaugos klausimais gali kreiptis į UPA duomenų apsaugos pareigūną šiais kontaktais:
Nepavykus išspręsti klausimo su UPA ir jeigu Jums kelia susirūpinimą UPA veikimas / neveikimas, kuriais galimai nesilaikoma šio Privatumo pranešimo arba teisės aktų reikalavimų, turite teisę kreiptis į Priežiūrą atliekančią instituciją, kuri atsakinga už asmens duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų priežiūrą ir kontrolę.