Turėdami paskyrą jūs sutinkate su mūsų
pirkimo taisyklėmis ir privatumo politika
Įveskite el. paštą su kuriuo registravotės. Paspauskite patvirtinti ir slaptažodžio keitimo nuorodą gausite į savo el. pašto dėžutę.
Prekių ir paslaugų (toliau – Užsakymas) rezervavimas pasinaudojant UAB „Upa MCT“ (toliau – Pardavėjas) interneto svetainės booking.upa.lt (upa.lt) rezervavimo sistema atliekamas tokia tvarka:
1.1. Pardavėjo interneto svetainėje Klientui suteikiama galimybė pačiam pasirinkti Pardavėjo siūlomas paslaugas ir prekes: nakvynę su pasirinktu maitinimo tipu, programų paketus, suminius ar paslaugų dovanų kuponus, ir pasirinkti atvykimo bei išvykimo datas. Pasirinkto Užsakymo turinys prieš jį patvirtinant ir apmokant pateikiamas rezervavimo lentelėje.
1.2. Susipažinęs su Užsakymo sudėtimi ir kaina Klientas gali koreguoti atvykimo ir išvykimo datas, pasirinktą kambario tipą, programos paketą, pasirinkti ir pridėti papildomas paslaugas ir pan.
1.3. Baigęs Užsakymo (rezervacijos) formavimą Klientas pereina į kitą žingsnį – užsakymui būtinos Kliento informacijos formuliaro pildymą, kuriame nurodo savo asmens duomenis ir kitą rezervacijai būtiną informaciją bei savo pageidavimus ir pastabas dėl rezervavimo. Su asmens duomenų tvarkymo, šių duomenų saugojimo taisyklėmis ir duomenų subjektų teisėmis galima susipažinti Pardavėjo interneto svetainėje: upa.lt/apie-mus/privatumo-politika (toliau – Privatumo politika).
1.4. Užpildęs visus privalomus duomenis, Klientas gali atlikti privalomą avansinį apmokėjimą mokėjimo kortele (Visa, Mastercard, Eurocard) arba elektroniniu banko pervedimu. Atsiskaitymai atliekami per UAB Paysera mokėjimų inicijavimo paslaugą (MIP).
1.5. Klientui pasirinkus atsiskaitymo būdą, susipažinus su užsakymo taisyklėmis ir tai atitinkamai patvirtinus, jis yra nukreipiamas į Paysera MIP puslapį, kur gali atlikti pinigų apmokėjimą pasirinktu būdu. Duomenų autorizavimas prasideda susijungus su Paysera sistema šifruoto 128 bitų protokolo pagalba. Paysera sistemai priėmus įmoką, Klientas elektroniniu laišku gauna automatiškai sukurtą pranešimą apie atliktą apmokėjimą Paysera sistemoje.
1.6. Pardavėjo interneto užsakymų svetainėje booking.upa.lt naudojamoje BookingRobot sistemoje Klientas gali susikurti asmeninę paskyrą, kurioje yra suteikiama galimybė susieti savo mokėjimų kortelę su savo paskyra. Tokiu atveju, kitą kartą perkant Pardavėjo paslaugas, atsiskaitymo proceso metu nebereikės nurodyti mokėjimo kortelės duomenų. Atšaukti kortelės susiejimą su paskyra Klientas gali bet kuriuo metu prisijungęs prie savo asmeninės paskyros ir nustatymuose, punkte "Mokėjimo kortelės" paspaudęs mygtuką "Ištrinti". Kliento mokėjimo kortelių duomenys saugomi ir duomenų saugumas garantuojamas Lietuvos Banko registruota įmonė UAB Paysera LT.
1.7. Klientui tinkamai atlikus Užsakymą ir atlikus avansinį apmokėjimą Pardavėjas elektroniniu laišku atsiunčia užsakymo patvirtinimą, kuriame bus nurodyta informacija: Kliento užsakyme nurodyti asmeniniai duomenys, atvykimo ir išvykimo datos, viešbučio pavadinimas, bendra užsakymo kaina, sumokėtas avansas ir suma, kurią reikės mokėti viešbutyje, kita svarbi informacija.
1.8. Likusią sumą už įsigytą nakvynę Klientas sumoka viešbutyje. Rekomenduojame išsaugoti Užsakymo rezervavimą patvirtinantį elektroninį laišką, jei atvykus kiltų neaiškumų dėl užsakymo detalių ar avansinio apmokėjimo.
1.9. Klientas supranta, kad internetinėje rezervavimo sistemoje įvykus gedimui ar programavimo klaidoms, jei, atsižvelgiant į paslaugų sudėtį, paskelbta paslaugų kaina yra nepagrįstai maža arba didelė, viešbutis turi teisę per 10 dienų nuo rezervavimo patvirtinimo informuoti Klientą apie tokias klaidas ir pareikalauti sumokėti kainos skirtumą arba užskaityti ar grąžinti permoką. Klientui atsisakius sumokėti kainos skirtumą, Pardavėjas turi teisę anuliuoti Užsakymą ir atsisakyti teikti paslaugas. Tokiu atveju kliento sumokėtas avansas, jei paslauga nebuvo suteikta, bus grąžintas Klientui per 10 dienų nuo prašymo pateikimo datos.
Nesant laisvo kambario atliekant užsakymą internetu, Klientui gali būti pasiūlytas kambarys pagal užklausimą. Užpildęs formuliarą, Klientas elektroniniu paštu gaus atitinkamą pasiūlymą pageidaujamomis rezervacijos datomis arba pranešimą, kad atlikti rezervacijos numatytomis datomis nėra galimybės. Klientui atsiųstame Užsakymo patvirtinime bus nurodyta informacija apie tai, kaip sumokėti avansą. Klientas gali sumokėti avansą mokėjimo kortele arba banko pervedimu, kaip aukščiau aprašyta šiose taisyklėse. Užsakymas bus galutinai patvirtintas tik gavus avansinį apmokėjimą.
3.1. Formuodamas Užsakymą ar atlikdamas rezervavimą Klientas sistemoje atlieka nurodytą avansinį apmokėjimą vienu iš sistemoje numatytų būdų. Likusią Užsakymo sumos dalį Klientas įsipareigoja sumokėti atvykęs į viešbutį.
3.2. Užsakymo rezervavimo metu Pardavėjas netaiko jokių papildomų rezervavimo mokesčių.
3.3. Klientui atšaukus Užsakymą ir panaikinus rezervavimą likus ne mažiau kaip 3 dienoms (didelio užimtumo sezono metu – ne mažiau kaip 10 dienų) iki numatytos atvykimo datos, jokie rezervavimo atšaukimo mokesčiai netaikomi. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja kaip galima greičiau, bet ne vėliau, kaip per 10 (dešimt) darbo dienų grąžinti visą sumokėtą avansą.
3.4. Klientui atšaukus Užsakymą likus mažiau kaip 3 dienoms (didelio užimtumo sezono metu – mažiau kaip 10 dienų) iki numatyto atvykimo datos arba neatšaukus Užsakymo ir numatytą atvykimo dieną be perspėjimo neatvykus, Kliento sumokėtas avansas negrąžinamas. Tokiais atvejais Klientas praranda visą sumokėto avanso sumą.
3.5. Jei Klientas atliko Užsakymą (rezervavimą) Viešbučio pasiūlyta specialios akcijos kaina, kuri galioja tik konkrečiam paslaugų paketui ir tam tikromis datomis, Klientui pakeitus tokio Užsakymo sąlygas, Pardavėjas turi teisę perskaičiuoti užsakymo kainą. Apie tokį Užsakymo sąlygų pakeitimą klientas informuojamas Užsakymo datų ar sąlygų pakeitimo metu. Klientui nesutikus su perskaičiuota kaina, taikomos akcijos metu nurodytos ir šiose taisyklėse numatytos Užsakymų atšaukimo ar keitimo sąlygos.
3.6. Užsakymą (rezervaciją) garantuoti ar apmokėti Klientas gali turimu Pardavėjo dovanų kuponu iki tokio kupono galiojimo termino pabaigos. Jei paslaugos pasinaudojant dovanų kuponu buvo rezervuotos ir Kliento neatšauktos arba neperkeltos į kitą sutartą datą likus ne mažiau kaip 3 dienoms iki atvykimo datos, toks dovanų kuponas laikomas panaudotu.
4.1. Užsakymo metu Klientas privalo teisingai nurodyti visus rezervavimo formuliare privalomus duomenis. Viešbutis neatsako už Kliento neteisingai pasirinktas atvykimo arba išvykimo datas ar klaidingai nurodytus kitus Kliento duomenis.
4.2. Atvykstant su vaikais Klientas privalo pateikti informaciją apie vaikus Užsakymo (rezervavimo) metu. Vaikai iki 5 m. apgyvendinami ir maitinami nemokamai. Vaikams nuo 5 m. į kainą įskaičiuota: nakvynė, pasirinkto tipo maitinimas (atitinka suaugusiųjų pasirinkimą), vienas apsilankymas per dieną baseino ir pirčių komplekse. Užsakymo metu nenurodžius apie kartu atvykstančius vaikus ir į viešbutį atvykus su vaikais, Klientas įsipareigoja papildomai apmokėti už vaikų viešnagę pagal atvykimo dieną galiojančias kainas.
4.3. Teisingą avansinių mokėjimų nuskaitymą ir įmokų administravimą užtikrina ir už tai yra atsakinga UAB Paysera LT. Atsiskaitymo metu įvykus klaidoms Klientas pirmiausia turi kreiptis į UAB Paysera LT.
4.4 Pardavėjas ir rezervavimą internetu aptarnaujanti įmonė neatsako už rezervavimo sistemos nepasiekiamumą, techninius nesklandumus ir kitas problemas, kurių jie negali įtakoti ir kurios nuo jų nepriklauso.
5.1. Rezervuodamas viešnagę ar paslaugų paketą viešbutyje, Klientas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų įtraukti į rezervacijų sistemos duomenų bazę. Pardavėjas renka bei toliau tvarko Kliento asmens duomenis tik remdamasi asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose apibrėžtais teisėtais pagrindais: kliento sutikimu ir siekiant sudaryti ir (ar) vykdyti su Klientu sudarytą sutartį.
5.2. Kliento asmens duomenys bus naudojami rezervavimo procedūrai ir Užsakymui įvykdyti iki galo. Sutikimą dėl duomenų tvarkymo rinkodaros tikslais Klientas turės galimybę išreikšti atvykimo į viešbutį metu pildant registracijos kortelę. Prieš patvirtindamas Užsakymą Klientas susipažino su „privatumo taisyklėmis“ ir tai patvirtina.
5.3. Prieš patvirtindamas Užsakymą ir atlikdamas avansinį apmokėjimą Klientas susipažįsta su „užsakymo taisyklėmis“ ir patvirtina, kad suprato taisyklėse pateiktas sąlygas ir su jomis sutinka. Nepatvirtinęs sutikimo su „privatumo politika“ ir „užsakymo taisyklėmis“, Klientas negali atlikti Užsakymo Pardavėjo interneto svetainėje.
6.1. Dovanų kuponas(-ai) patvirtina dovanų kupono(-ų) turėtojo teisę naudotis paslaugomis, nurodytomis tokiame kupone, arba užsakyti paslaugas už dovanų kupone(-uose) nurodytą sumą.
6.2. Pardavėjo dovanų kupono(-ų) turėtojai gali naudotis tik Upa Medical SPA ir Medea apartamentų teikiamomis paslaugomis. Apie atsiskaitymą už paslaugas dovanų kuponu(-ais) Klientas privalo informuoti paslaugos teikėją Užsakymo (rezervacijos) metu.
6.3. Jei Kliento užsakomų ar įsigyjamų paslaugų suma viršija dovanų kupono(-ų) vertę, susidariusį kainos skirtumą galima sumokėti atvykus į viešbutį bankine mokėjimo kortele arba grynaisiais pinigais.
6.4. Dovanų kuponas(-ai) galioja 12 mėn. nuo įsigijimo datos, jeigu pirkimo sąlygose ar kupone(-uose) nenurodyta kitaip. Jeigu dovanų kuponas(-ai) nebuvo panaudotas(-ti) jo (jų) galiojimo laikotarpiu, vėliau jis (jie) laikomas(-mi) negaliojančiu(-iais).
6.5. Dovanų kupono(-ų) turėtojui įsigijus paslaugų už mažesnę sumą, nei nurodyta dovanų kupone(-uose), likusi suma dovanų kupono (-ų) turėtojui negrąžinama. Suminio(-ių) dovanų kupono(-ų) suma privalo būti išnaudojama vienos viešnagės ar vieno paslaugų pirkimo metu.
6.6. Dovanų kupono(-ų) turėtojui, atsiskaitančiam dovanų kuponu(-ais), PVM sąskaita - faktūra neišrašoma.
6.7.Už paslaugas atsiskaitant dovanų kuponu(-ais), jame (juose) nurodytai(-oms) paslaugai(-oms) papildomos nuolaidos netaikomos.
6.8. Atvykdamas į viešbutį pasinaudoti dovanų kupone(-uose) nurodytomis paslaugomis arba suminiu dovanų kuponu(-ais) atsiskaitydamas už suteiktas paslaugas Klientas privalo su savimi turėti dovanų kuponą.
6.9. Dovanų kuponas(-ai) į grynuosius pinigus nekeičiamas(-mi).
UAB „Upa MCT“Šioje Privatumo politikoje yra pateikiama esminė informacija apie UPA vykdomą asmens duomenų tvarkymą, šių duomenų saugojimą ir duomenų subjektų teises.
Asmens duomenys – bet kokia informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima nustatyti (duomenų subjektas). Toks fizinis asmuo, kurio tapatybę galima nustatyti, yra asmuo, kurio tapatybę tiesiogiai arba netiesiogiai galima nustatyti pagal identifikatorių, kaip antai vardą ir pavardę, asmens identifikavimo numerį, buvimo vietos duomenis ir interneto identifikatorių arba pagal vieną ar kelis to fizinio asmens fizinės, fiziologinės, genetinės, psichinės, ekonominės, kultūrinės ar socialinės tapatybės požymius;
Duomenų subjektas – fizinis asmuo, kurio asmens duomenys yra tvarkomi;
Duomenų subjekto sutikimas – bet koks laisva valia duotas, konkretus ir nedviprasmiškas tinkamai informuoto duomenų subjekto valios išreiškimas pareiškimu arba vienareikšmiais veiksmais kuriais jis sutinka, kad būtų tvarkomi su juo susiję asmens duomenys;
Duomenų tvarkymas – bet kokia automatizuotomis arba neautomatizuotomis priemonėmis su asmens duomenimis ar asmens duomenų rinkiniais atliekama operacija ar operacijų seka, kaip antai rinkimas, įrašymas, rūšiavimas, sisteminimas, saugojimas, adaptavimas ar keitimas, išgava, susipažinimas, naudojimas, atskleidimas persiunčiant, platinant ar kitu būdu sudarant galimybę jais naudotis, taip pat sugretinimas ar sujungimas su kitais duomenimis, apribojimas, ištrynimas arba sunaikinimas;
Duomenų gavėjas – fizinis arba juridinis asmuo, valdžios institucija, agentūra ar kita įstaiga, kuriai atskleidžiami asmens duomenys, nesvarbu, ar tai trečioji šalis ar ne. Tačiau valdžios institucijos, kurios pagal Sąjungos arba valstybės narės teisę gali gauti asmens duomenis vykdydamos konkretų tyrimą, nelaikomos duomenų gavėjais; tvarkydamos tuos duomenis, tos valdžios institucijos laikosi taikomų duomenų tvarkymo tikslus atitinkančių duomenų apsaugos taisyklių;
Trečioji šalis – fizinis arba juridinis asmuo, valdžios institucija, agentūra ar kita įstaiga, kuri nėra duomenų subjektas, duomenų valdytojas, duomenų tvarkytojas, arba asmenys, kuriems tiesioginiu duomenų valdytojo ar duomenų tvarkytojo įgaliojimu leidžiama tvarkyti asmens duomenis;
Specialiųjų kategorijų duomenys – asmens duomenys, atskleidžiantys rasinę ar etninę kilmę, politines pažiūras, religinius ar filosofinius įsitikinimus, narystę profesinėse sąjungose, taip pat duomenys atskleidžiantys sveikatos duomenis, duomenys apie fizinio asmens lytinį gyvenimą ir/ar lytinę orientaciją.
Teisėti asmens duomenų tvarkymo kriterijai
UPA renka bei toliau tvarko Jūsų asmens duomenis tik remdamasi asmens duomenų apsaugą reglamentuojančiuose teisės aktuose apibrėžtais teisėtais pagrindais:
Asmens duomenų tvarkymo tikslai
UPA tvarko duomenis apgyvendinimo ir reabilitacijos centro paslaugų teikimo tikslais.
Tvarkomi asmens duomenys
UPA tvarko šiuos duomenis:
Slapukai
Siekdami pagerinti Jūsų patirtį lankantis UPA interneto svetainėse, naudojame slapukus (angl. cookies) – nedideles tekstinės informacijos daleles, kurios automatiškai sukuriamos naršant svetainėje ir yra saugomos Jūsų kompiuteryje ar kitame galiniame įrenginyje. Slapukų surinkta informacija leidžia mums užtikrinti sklandų svetainės veikimą, Jūsų galimybę naršyti patogiau, bei daugiau sužinoti apie mūsų interneto svetainių naudotojų elgesį, analizuoti tendencijas ir tobulinti tiek svetainę, tiek Jūsų aptarnavimą, tiek UPA teikiamas paslaugas.
Interneto svetainėje Jūs galite pasirinkti, ar norite priimti slapukus. Jeigu nesutinkate, kad į Jūsų kompiuterį ar į kitą galinį įrenginį būtų įrašomi slapukai, galite pakeisti savo interneto naršyklės nustatymus ir išjungti visus slapukus arba įjungti / išjungti juos po vieną. Tačiau atkreipiame dėmesį, kad kai kuriais atvejais, tai gali sulėtinti naršymo internete spartą, apriboti tam tikrų interneto svetainių funkcijų veikimą arba blokuoti prieigą prie svetainės.
Slapukų duomenys nėra perduodami trečiosioms šalims.
Asmens duomenų saugojimo terminas
Mes saugome Jūsų asmens duomenis ne ilgiau, negu to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai ar numato teisės aktai, jeigu juose yra nustatytas ilgesnis duomenų saugojimas.
Mes siekiame nesaugoti pasenusios arba nereikalingos informacijos ir užtikrinti, kad asmens duomenys ir kita informacija apie klientus būtų nuolat atnaujinta ir teisinga.
Asmens duomenų teikimas
UPA teikia Jūsų duomenis:
UPA NAUDOJAMOS ASMENS DUOMENŲ SAUGUMO PRIEMONĖS
UPA veikla internete atitinka visus atitinkamai veiklai keliamus tarptautinių teisės aktų, Europos Sąjungos teisės aktų ir Lietuvos Respublikos įstatymų reikalavimus.
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR)
UPA tvarkydama duomenų subjektų asmens duomenis laikosi Bendrojo duomenų apsaugos reglamento nuostatų ir yra įgyvendinusi atitinkamas organizacines ir technines asmens duomenų saugumą užtikrinančias priemones, kurios padeda apsaugoti asmens duomenis nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo.
Duomenų subjektų teisių įgyvendinimo tvarka
Jūs turite teisę:
Įgyvendinant BDAR reikalavimus UPA sudarė sutartį dėl duomenų apsaugos pareigūno paslaugų teikimo su MB „Legitima“. Duomenų subjektai ir kiti suinteresuoti asmenys visais asmens duomenų apsaugos klausimais gali kreiptis į UPA duomenų apsaugos pareigūną šiais kontaktais:
Nepavykus išspręsti klausimo su UPA ir jeigu Jums kelia susirūpinimą UPA veikimas / neveikimas, kuriais galimai nesilaikoma šio Privatumo pranešimo arba teisės aktų reikalavimų, turite teisę kreiptis į Priežiūrą atliekančią instituciją, kuri atsakinga už asmens duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų priežiūrą ir kontrolę.